thereseraquin - Daglig dos inspiration

Saker jag älskar.

Publicerad 2012-06-11 23:25:57 i Allmänt,





Jag älskar små detaljer, jag älskar det JAG kallar skönhet, jag älskar det JAG kallar för konst, jag älskar lycka, jag älskar sorg, jag älskar bilder, jag älskar bilder som kan uttrycka något bilder som säger så mycket, jag älskar vackra ställen, jag älskar ställen som jag kan göra vackra, jag älskar kroppskonst, jag älskar när folk uttrycker dig på andra sätt än genom ord, jag älskar stil, jag älskar när folk har sin egen stil. punkt.

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2012-07-17 12:39:54

Hej, fin blogg och fin tjej! :)

Hade vart jättekul om du ville kommentera/följa min
blogg oxå; elllenz.blogg.se
Vi kan ju följa varandras!

Ha det bra, kram! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Daglig dos Inspiration

Mindre vardag, mer Inspiration !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela