thereseraquin - Daglig dos inspiration

"Kevin boken"

Publicerad 2011-12-23 23:47:43 i Allmänt,

" För efter arton år, så när som på tre dagar, kan jag äntligen tillkännage att jag är för utmattad och för omtumlad och för ensam för att orka fortsätta slåss, och om det bara är av förtvivlan eller till och med lättja, så älskar jag min son. Han har fem hårda år kvar att avtjäna i en straffanstalt för vuxna, och jag kan inte gå i god för vad som kommer att stiga ut på andra sidan. Men under tiden finns ett extra sovrum i mitt anspråkslösa hus. Överkastet är enkelt. Ett exemplar av Robin Hood ligger på bokhyllan. Och lakanen är rena. "
För evigt din
Eva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Daglig dos Inspiration

Mindre vardag, mer Inspiration !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela